Sista dagen

Har precis mumsat i mig smörgåstårta och kaffe med mina kollegor! Hur gott som helst. Känns helmysko att jag inte ska hit på måndag. Igår skrämde jag min lilla älskling Ingemar!!!Usch vad elak o hemsk jag kännde mig, han högg mot mig för han blev så rädd, haha han ör så söt, känns knappt, han bara skjöt huvudet upp snabbt som fasiken o drog tillbaka det lika fort. Han vill inte skada någon, för han är bäst! Så pappa han är så otroligt gullig o snäll!Och han är lite, du kan ju jämföra med dig själ på ca 1,75 eller vad det är, eller mot en tigerpytopn på ca 6m??!!Lille Ingemar är bara 73 - 75 cm.

Sen ska jag o Syster Yster ut o kolla ormprylar o handla mat. Och efter det ska jag ha en trevlig helg.
O det får ni med ha!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, nu är han liten. Men när han dragit i sig 15 möss och några gråsparvar, och är 47 år gammal, då är han väl runt 13 meter lång.

Sen gillar jag inte krälande saker. Men jag älskar dig för det.

Puss pappa

2008-08-29 @ 16:41:15
URL: http://svannte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0