Fast i träsket?

Ja men jisses hörni!! =P, jag har gått o skaffat mig en FACEBOOK???!!!!!! Oh hur stora var de oddsen, men men. Nu har jag iaf det. Inte skoj alls

Snart ska jag hem till min bättre hälft. Snabbt, för sen börjar hon jobba. Ikväll ska väl jag va med tjejerna, som vanligt. Inte en susning...

Längtar tills om två veckor, då är ´jag ledig i två veckor. Jag o hanna ska åka nånstanns, vet inte vart än, men man måste ju göra något annat. Vill inte ruttna bort här denna vintern. Nepp fyy...


Kommentarer
Postat av: Faster

Mossig, som jag är, så har jag inte alls fattat vad Facebook är bra för ;)

Ha det bäst!

Puss o kram

2008-12-17 @ 16:50:34
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Jag

INte jag heller ska jag tala om...Jädra skit också

2008-12-18 @ 19:30:31
Postat av: Anonym

Det är jag och heeela vääärlden=)

2008-12-18 @ 22:53:21
Postat av: Jag

Haha, är det du som är anonym;)

2008-12-19 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0