Hejarklack som fått något surt nerkört i halsen?!

Igår var det match igen. Det gick inte hela vägen nu, och jag klandrar delvis klacken. Några surare skitstövlar har jag aldrig stött på. Halvalkoholiserade karlar som står och skriker "Judas" när matchen är över. Men inte f*n peppade de något under matchens gång!!!
 
Folk som går på match, måste väl stötta sitt lag. Hur tänker en människa som går dit och står att klagar på sitt EGNA lag!??? Jag fattar inte? Hur tror en sådan människa att laget känner, när det står folk och grinar på läktaren, för att det inte blir precis som dom ville! Gissa en gång, tror ni det gick precis som killarna tänkt sig när dom satt i bussen på väg till Tingsryd? När dom tränat, tränat och åter tränat? När de satt i omklädningsrummet precis innan matchen? TROR NI DET??!!!  Det tror inte jag.
Jag tror de var så otroligt besvikna igår, och många i "klacken" har inte ens ett uns VETT, innanför pannbenet, att visa att de ska vara otroligt nöjda med sig själva, fastän det inte gick hela vägen. 

 Vi borde vara lite realistiska, KHKs toppenkillar har varit EN, EN ENDA (ja inte ens det än), säsong i div.1. De har varit superduktiga! De kom  från tvåan och gick till ettan! Låt de spela in sig! 
Hur gick det när ni bytte från trehjuling till vanlig cykel? För mig gick det inte bra, jag körde rakt ut på ett stort fält, med högt gräs, såg ingenting. Men NU kan jag cykla, jag lärde mig tillslut.

Jag är besviken, absolut INTE på KHK, utan på halva klacken. Ibland tog alla i, absolut, men det dog ut lika fort, som min storlek tar slut på rean (fort med andra ord). Det är besvikelse. Att heja är en stor del av sport ju! Varför inte lämna tråkiga negativa surgubbar hemma,(eller gärna på vägen och aldrig hitta dom igen!) och bara släppa in glada människor, som är där för sporten och för laget, stämningen och allt annat som hör hockey till?

Nu är jag nästan för negativ, börjar ju nästan lipa här när jag sitter och är arg, så då ska jag höja bloggen, genom att ge en eloge till de personer som faktiskt hejjade på utav bara helv*te! Vi var ett par stycken!!  Det var roligt! När målet kom kände jag den stämningen som fick mig att börja älska hockey! När folk skut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0