Kondis

Nu ska jag nog minsann gå o lägga mig snart. Men det värsta är att det aldrgi brukar bli så när jag säger det.

 Imorgon ska jag på stan med Ulrika på dagen, ska bli trevligt att träffa henne ogen,kolla julklappar o sånt!! På kvällen ska jag o Janis ha julmys, jag ska bjuda på köpta pepparkakor och Janis står för glöggen. Kanon mysigt, har inte umgåtts med henne på säkert två - tre år!!

På ons kommer KusinVitamin Emilia förbi och fikar. Det ska med bli himlans mysigt! Sen på kvällen ska väl jag och Hanna kanske ut och springa. DET är något som förvånar mig, att jag ens föreslog, jag HATAR att springa. Men min kondis är den kassaste som finns och det måste göras något åt det!! Får inte vara såhär. Kan knappt titta på en trappa utan att bli anfådd för fasiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0