Äntligen dags igen

Efter en lång tid av inget bloggande är det dags igen. Jag avslutade min gamla blogg VACKERNOVA i någon dum slags frustration...Ehhh typiskt spontana mig. Ibland kan det vara dumt och vara sådan. Typ som när man bråkar med någon och slänger ur sig massa dumma saker, som man ångrar så fort de hoppat ur truten på en.
Och efter att ha läst flera bloggar den sista tiden blev jag så otroligt sugen på att börja själv igen. So here I am.

Just nu sitter jag instängd på jobbet, men det gör inget, för ute är det ruggigt och grått. Det är riktikgt chips väder, så jag håller nästan tummarna för att det ska fortsätta vara det så jag kan sitta hemma, uppkrypen i soffan. med en stor påse framför mig och detta med rätta! Har jag tur kankse t o m min Kling vill vara med mig.

Eftersom jag börjat skriva igen ska det firas med kanonbandet Carolina Liar , min UNDERBARA vän Max är trummis i det här bandet. Underbart mysigt. Hade givetvis gillat låtarna ändå. Men här är dom. Varsågod!http://www.youtube.com/watch?v=B9pwTmeup_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0