Bajs kamera

Hur roligt är detta då? Jag vill ha min kamera, blir lite mer liv i bloggen med bilder o... aaa lite roligare.
Nu: Ny duschad, kaffedrucken o i väntan på pizza. Efter det så är jag klart piggare och kanske t o m kan ta dagen med storm.

Klingen har nu stuckit till festivalen, hoppas de har skoj!! Jag orkade inte med det. Känns så mycket skönare att vara inne i stan och kunna göra vad jag känner för. Eftersom jag aldrig riktigt kan bestämma mig förens i sista sekund vad jag vill göra är det lika bra att stanna hemma, har inte lust att sitta och svettas på en gräsmatta med en ljummen öl i handen. Nepp...Tacka vet jag goda drinkar som är svalkande och som jag kan svepa utan att känna det minsta fluffet i magen. Öl är OCKSÅ gott!

Jag och anita slappkollar tv, Visste ni att det finns en serie efter Terminator?? Jisses. Alla dessa serier efter alla möjliga filmer och superhjältar hit och dit. Man kan inte ha en skitdag framför Tv:n utan att det ploppar upp B folk (inte ens kändisar)i B serier.  Blää...

Nu ska jag försöka fixa min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0