Sol Semester och grill

Sitter just nu ute hos Joel, hela gänget nästan iaf, dricker öl solar badar och senare är det grill. Riktig svensk sommar. Det är underbart här. Hoppas kunna lägga ut några bilder från Josses kamera sen. Så... Det har gårr några dagar på semestern och det har varit helt ok. Det är så otroligt varmt, så håll tummarna. Jag har den bästa perioden. Har ju inte blivit så många uppdateringar men mms fungerar ju uppenbarligen inte alls näår jag vill!
Hoppas ni har det kanon!! Det har jag och kommer fortsätta ha!!

Sol o kram

Kommentarer
Postat av: Micaela

Låter härligt. Jag är inte alls avundsjuk på att du får ha semester när jag sitter här på jobbet och har det jätte roligt ;)

Ha det gött på semestern.

2008-07-25 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0