Tro och tro

Man skulle ju kunna tro att jag har fullt upp, eftersom jag bloggar. Men så är inte fallet, just nu. Jag har ju däremot massa jag vill göra, som resa, skaffa jobb ja uppleva saker och så. Just nu har jag så lite att göra att jag funderar på att börja plugga...VA!!??? Människor som känner mig tappar just nu hakan eller kolar totalt! Jag HATAR skolan...Eller hatade. Jag tyckte otroligt mkt om mina klasskompisar och vissa ämnen, men det blev ett slentria/slentrium ( you know the drills(t o m det blev säkert fel))
Men samma sak gång på gång, och jag hade väldigt svårt för min sega lärare. Så jag gillade inte alls skolan utan kunde vissa mornar vakna och må så dåligt att jag grät. Nu när jag tänker tillbaka så tycker jag givetvis att många av de bästa sakerna som hänt mig hände pga skolan. Men njee...Hur mkt har egentligen hänt?
Vi va i danmark hela klassen och spelade samba och gick i sambatåg, så festade vi och vi festade och så festade vi lite till. I tre år. Sen slutade vi skolan och festar fortfarande... Så jag som gillar människor corr: ÄLSKAR människor älskar ideer och massa, japp jag vill börja plugga marknadsföring. Tror jag. Men till att börja med ska jag göra högskoleprovet. Till hösten tänkte jag. Sen kan man ju se från det. Det är en tanke och en ide, mina ideer är bäst. Är nog därför jag inte hinner göra så mkt, har så många bra ideer att jag inte hinner med alla. Det är lika bra att äta rostmackor med vitlöksdressing!! Och komma på mer saker jag vill göra...Så småningom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0