Vägen tillbaka

Sandra ville ta en kaffe med mig igår kväll! Det är jag grymt tacksam för! Hade urtrevlgt och det behövde pratas av, då sandra är min andra och bättre hälft. Tror aldrig någon kommer ta den platsen. Så en god latte med hasselnötssmak, sandra o snacket. Kanon. När jag kom hem kollade jag o Kirre på The happening...Say what!?



Den va inte speciellt bra, det enda är när byggjobbarna hoppade från taket. Inget ont ot hantverkare, ni är sexiga när ni springer omkring i era jobbkläder och svettas! Men det va det som jag fastnade mest för. Ett plus är väl också att huvudrollsinnehavaren är rätt porrig. Eller vad tycker ni?

Ikväll hade jag tänkt att gå hem och städa, börjar se ut som ett monstergap hemma i lägenheten. Tror jag såg ett kryp i hallen häromdagen? Och för mig räcker det med ett stort kryp hemma.
Ni får ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag e din 3e hälft då!!!

2008-07-19 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0