Charlotte Perrelli & Feng shui

Eftersom jag råkar vara Charlotte Perrellis största fan, nja inte största kanske, men bästa;) så läser jag henne blogg dagligen. Det har jag gjort sen hon började skriva den och hon är en jädrans inspirationskälla när man känner att humöret börjar bli lite halvdant och motivationen inte är på topp. Himla duktig affärskvinna plus att hon har hand om två småpojkar och ett stort hus, PLUS!!!Hon hinner göra det hon trivs mest med, på arbetstid!Lycka! (Tänkt att få sjunga, äta chips och titta på hockey dagrana i enda;) )
Iallafall, på hennes blogg har någon tipsat om Hoppets stjärna. En fin sak att göra för andra. Skänk allt man inte behöver. Det måste ju vara Feng shui om något, glädja en annan människa OCH bli av med allt du själv inte behöver/vill ha längre! Detta ska jag göra. Handla lite mat och rota igenom garderoben etc, ge bort och känna mig nöjd! Med det lilla jag gjort, sedan ska jag peppa omkring mer och göra detta så ofta jag kan. Det tycker jag att du med ska göra!
Det kostar 88:-, 88 YNKA :-
Och vet du??
Om du tycker det är för dyrt borde du inte äga en pryl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plus att skriver du en kommentar här, om du har något du vill skänka, så kan jag fixa det!
Snälla! Tipsa om detta! Det är ju en snäll sak att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0