Ensam med nostalgi

Ne jag ska inte sitta här och tycka synd om mig själv. Elina mådde illa och fick gå hem, så nu sitter jag och lyssnar på Led Zeppelin. Underbart och nostalgiskt! Ännu mer nostalgi fick jag ju när Julia skrev en liten kommentar!! Tack Julia, fy vad glad jag blev!
Vi har nämligen inte hörts på hundratvå år och det har varit alldeles för länge av att bara inte veta. Om ni nu förstår.
Julia är en Janis, och det blir man nämligen inte bara sådär. Så därför är det extra kul att ha en kommentar av henne!
Hon skrattar lika högt som mig och det är det inte heller många som gör.

Nu vet jag inte vad ag ska göra, dricka kaffe och baileys tror jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0