Hockey

Jag ÄLSKAR att gå på hockey. Tycker det är superkul och det är en sådan underbar stämning! Hockey är SPORT till 100%. Vårt kära hemma lag KHK spelar idag, och sådär en miljon andra söndagar. Jag har inte kunnat gå på en enda match, mycket på grund av jobb. IDAG är jag ledig, men har helt glömt att tänka på biljetter osv. Så nu är jag lite sent ute. Känner för att gråta lite blod, men det bli inget med det.
NÄSTA söndag, hoppas jag att jag får ta och jobba förmiddagen, då kan jag gå på hockeymatch!

Kommentarer
Postat av: Roger

Hej vännen!



Du är för härlig. Hockey??!!?? Jag gillar att man tycker att det är sån himla stämning på KHK's matcher, fast tillägger att du inte varit på nån match :-) Du får hänga med nån gång. det ÄR kul, och en fantastisk stämning.



Sköt om dig,

/R

2008-11-21 @ 20:50:35
Postat av: Jossan

Ja Roger, ska då tillägga att jag givetvis varit på hockeymatch!

Du är ett riktigt läshuvud du!

2008-11-21 @ 23:17:06
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0