Jag är knäpp i huvudet

Jag och Sandra har precis varit ute och gått! Ja kl är 02. Vi har tagit en riktigt lång promenad, i regnet ocg pratat en massa, så himla skönt!
Nu sitter vi hemma hos henne och ska dricka lite te och äta vitlöksbröd! Mysigt.  Sen ska jag hem och tvätta och städa lägenheten så den är fin när K kommer hem på fredag. Ska minsann visa att jag inte alltid stökar ner, utan kan vara en renlig typ. Hehe, nee. Sedan vi flyttade har jag blivit lite mer petiigt med sådant...Kanske lite för mycket ibland?
Just nu sitter jag och skriver åt Sandra med en gammal kompis, på msn, F*N vad folk ÄLSKAR dessa smilegubbar.Själv använder jag någon enstaka ibland. Man behöver väl inte använda det för att vara en bra och glad människa?
Så, mina vänner, NEJ jag är inte sur, orkar bara inte se alla dessa gula gubbar i ett sms eller på msn!
Så tack om jag slipper de för det mesta iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0