Jozie

Hade en fruktansvärt jobbig natt att sova! Vaknade svettig och dan. Vet inte vad som oroade mig så mycket. Ska jobba natt om ett par veckor, var lite det, är lite orolig att jag ska göra något fel. Jag hatar att göra fel. Sedan var jag lite arg på min jultidning, den var liksom inte så mycket som jag förväntat mig!
(Att jag var svettig inatt är riktigt lustigt. Sover i boxer och tshirt, innan sov jag med boxer, mjukisbyxor, sportbh, t shirt, tjocktröja, strumpor och duntofflor. Detta UTAN problem. Fryser jättelätt. Men nu r jag helkonstig.)

Men just nu känns det inte som något kan förstöra mitt christmasmood!
Jag har mycket att längta till, ikväll ska jag o Klingen mysa, imorgon blir det bloggstyling och förhoppningsvis en trevlig kväll, med massa snask, sen är det julkul om ett tag...höhö.
 
När jag slutar ska jag gå runt en liten stund och titta julpynt!


Kommentarer
Postat av: hanna

kom in på simmet och handla loss ;).

när ska vi ses?

2008-11-06 @ 14:31:39
Postat av: Faster

Nästan så att man kan tro att du är i samma ålder som jag hehe

Ses i morrn!

puss o kram

2008-11-06 @ 15:16:45
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0