Klump i halsen

Vilken morgon, nog att jag är morgontrött och ofta i mitt liv varit sen. Men på mitt nya jobb har jag sett till att passa tider minsann.Men i morse var jag så trött att jagsnoozade till kl 6.30!!! Jisses, börjar kl 7.00. Men jag hann precis, såg kl slå om till 7.01 precis när jag stämplade in. Puuh!

Idag ska jag springa en snabbis på stan efter jobb, om jag orkar. Sedan kanske jag o Polly ska hitta på något mys ikväll. Lite biljard och film kanske? Är sugen på mitt vin som ligger i kylen. Är egentligen en öltjej, men hittade ett sötsliskigt nybörjar vin som slinker ner litegrann enklare. Ja så det kankse blir god mat o "socker"dricka-vin?

Nu är det frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0