Lets clean house

Varför är det ofta svårt att få tummen ur röven och ta tag i saker? Exempelvis svinstian man just för tillfället är bosatt i!
Det är inte rättvist alla gånger, jag kämpar med min självdisciplin, det har gjort ett par gånger om året så länge jag kan minnas. Men den vill aldrig riktigt infinna sig till hundra procent. Tur är väl det, att detta endast gäller saker som påverkar mig personligen, inte arbete etc.
Men det hade ju inte varit helt fel om jag kunde vara lite mer organiserad i hushåll osv.  Men helt ärligt... Det börjar nog faktiskt ta sig, sakta men säkert.
Det får nog bli mitt nya motto "sakta men säkert", även om det är tvärtemot vad jag är. Ska det hända ska det hända på riktigt!
Alltså Ska det hända, ska det hända på riktigt och säkert ?!

Nu mina vänner:



Kommentarer
Postat av: Ma

Du har den underbaraste sjuka lilla hjärna jag vet. Jag blir så glad av den... :)

Tack för att du finns!!!

2008-11-04 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0