Vinteride... eller koma kanske?

Kommer jag någonsin bli pigg i hela mitt liv? Jag gick hem så jag låg i säng kl 3 ungefär. gick upp strax efter 6. Så jag är trött. Ordentligt med trött! Men så är det ju att vara ung, säger alla. Man ska kunna vara uppe och knappt sova, det har jag iallafall hört. Ska försöka att inte lyssna så mycket på andra.
Sedan ska jag på middag hos Klingens farmor och farfar, efter det på 20års fest. Funderar på att gå ditt i mjukisbyxor och låtsas däcka i deras badkar. Så jag får lite sömn iallafall!!
OM jag nu skulle kunna ha varit pigg idag, hade jag ändå blivit trött, för jag åt så mycket frukost så jag ser ut som en gravid person, så nu är hela min kropps blod nere i magen och arbetar. Så huvudet är helt tomt!

Sen är jag lite besviken på mig, att jag inte läst på mer om den där kamera. Jag vill gärna ha en kamera. Kan ju inte ens beställa en ny förens på måndag!

Nu ska jag dränka mig i kaffe innan jag lägger mig i koma!


Kommentarer
Postat av: Faster

Men du....... om det bara är batterierna du hänger upp dig på, så går det ju att byta ut till laddningsbara!!! Annars är det ju trist att du inte är nöjd med din kamera =(

Du hörde ju aldrig av dig i torsdags?!

kramen

2008-11-02 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0