En liten pojke på 70 cm och 305 g

Jag och mamma har nyss, eller ganksa nyss, ätit middag. Torskfilé (ekologisk såklart)med räkstuvning och potatismos, sjuttsingens gott!! Snart ska vi titta Desperata Hemmafruar! Lite arg för jag missade det sist, tydligen hände det en massa då?!

Hos veterniären gick det ok.Jag/vi har en liten pojke på ca 70 cm och 305 g. Så liten och söt. Han var inte för tjock utan såg ut att må bra. Det enda är ögonen som det fastnat skinn på, efter ömsning! Så jag fick köpa ögondroppar som ska på två ggr om dagen! Det klarar Ingemar galant.
Det roliga är att de förra ägarna sa att han var 75 cm sista ömsningen...De verkade inte kunna speciellt mycket om ormar. Sa en massa som inte alls stämt överens på Ingemar!

Nu ska jag galoppa in i soffan och mysa...Ska försöka vara uppe länge inatt så jag kan sova läääääänge imorgon.Känns konstigt att jag VILL göra det!
Så jag återkommer säkert senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0