Försovning och stress

Idag gick jag upp 8.30 och duschade, åt frukost och pratade med Syster. Sedan blev jag trött och vilade ett tag. Sen var jag tvungen att gå till apoteket, lämna en bok till pappa och äta lite lunch innan jobbet.
Då kände jag att jag hann inte gå ner till körskolan, så jag köpte mat och satte mig på jobbet och åt och pluggade.
När jag ätit färdigt sen, då var det dags att börja jobba...Trodde jag. Då visade det sig att jag var mer en timma för tidig till jobbet!! Så jag hade alltså hunnit ner till körskolan, vilket jag inte hade trott!!
Men "se det från den ljusa sidan", det är mer pengar och jag hann ju iallafall plugga lite.
Så går det när man är mig och inte har koll på varken eller.

Imorgon är det prämier för MQs nya märke, så dit ska jag och Hanna. Innan är det jobb, så kankse jag hade tänkt att baka lite goda muffins eller något. Var ett par veckor sedan jag bakade nu och det är något jag älskar att göra. Baka och laga mat!

Sist blev det ett stort gäng kanel/vanilj bullar!! Mums!

so long

Kommentarer
Postat av: Ma

Yrhätta!



Ta det lugnt och bry dig bara om det som fina människor säger. Du är så himla bra som du är!



Lyckans mig som har dig!

2008-10-22 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0