Infektion

Jag sov till 12 idag...Vilket är länge. Och jag känner mig fortfarande häning. Ringde mamma och gnällde lite och jag tror hon försökte rädda sin hypokondriska dotter med: ja det kankse är vädret? Du har haft mycket i tankarna? Du har varit förkyld?
Tack mamma! Men jag tror fortfarande att jag är en aning döende, ial sjuk!
Så denna veckan blir det både jag och Ingemar som ska till doktorn!

Ikväll ska vi äta våfflor!! Kirre var sugen på det och jag tackar väl kankse inte nej.
Men jag borde göra det, denna veckan har jag haft så dåliga matrutiner, tror knappt jag ätit middag mer än två gånger kanske. Det innebär att jag mår riktigt illa, har gjort det i tre dagar nu! Nästa vecka ska jag skärpa mig och börja äta vettigt igen!!
Men att jag mått illa måste väl ändå visa att min kropp inte är sååååå van vid all skit ändå? Eller??

Fasiken vad jag längtar till min kamera! Fast när jag väl får den kommer det råda total fotomotivstopp i min hjärna, då kommer jag ta massa posebilder säkert...Det är ju roligt...NOT!
Brukar bli så.

Imorse drömde jag en mardröm! Om mig och många i min familj, fan vad ont det gör i hela kroppen när man vaknar. Känslan sitter ju i, även om man vet att det inte är som i drömmen. Förstår inte varför, men en dröm kan verkligen förstöra en hel dag för en.
Jag ska föröska bli mer som mormor, aldrig svära. Det låter liksom inte bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0