Ingemar

Är lite ororlig för Ingemar, hans ena öga har blivit silverfärgat, vilket innebär att han inte ömsat bra och kan om det slutar illa leda till döden!!!! Händer det vet jag inte vad jag kommer ta mig till! Jag känner mig som en hemsk person nu, vilket inte är roligt. Fy fan!!! Det blir ett litet samtal till veterinären på måndag!!

Iallafall, ikväll beställde jag min kamera!! Äntligen!! Ska bli skoj att få den.
Annat: ... Jag vill verkligen åka utomlands....Blev sugen på Kroatien när jag pratade med Jinne innan och hon satt och kollade restresor!! Så härligt...Denna gången vill jag inte enbart åka iväg och festa, upplever hellre saker och hittar på något som blir ett minne för livet!!!
När jag åker utomlands, ska jag ha med min nya kamera!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0