Lonely day

Hej hej

Var så trött i morse så jag trodde jag skulle dööö! klingens klocka ringde vid 5.00
Visste inte ens att klockan kunde vara så tidigt!
Sen hade jag lite svårt att somna om, men är mest nervös för ikväll om jag kommer kunna sova. Är nämligen lite smått mörkrädd, så har lite problem att sova själv ibland. Men det är ju bra att öva på det nu, när jag har chansen. Men har redan fuskat lite, imorgon kommer Syster Yster och sover över.

Idag har jag bara hunnit ta en snabbfika med Dodis. Hon åker till Thailand på torsdag så jag passade på och träffa henne innan. Det var trevligt!
Jag skulle med vilja åka utomlands! Det är så blåsigt och ruggigt i denna staden att det skulle vara skönt att komma bort lite. Var det än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0