Gravid med en vårrulle.

Idag blev jag klippt. ÄNTLIGEN! Tack snälla söta Sofie. Vilken ängel.
Efter det var det dags för frukost/lunch med Joel, thaimat! Faaaasen vad jag proppade. Himla gott!! Jag såg, allvarligt gravid ut när vi gick därifrån. Hade Pördey sett mig hade han nog sprungit för sitt liv; )
Hann inte med någon promenix eller träning idag, tyvärr!
Men imorgon blir det nog något = ) Plus revanchen i biljard!
Och Pördeyy??Ska jag behöva få vänta tills nästa sommar på att få´revanch i minigolf??

Kommentarer
Postat av: Faster

Men var är bilden då??????????????

Och vem fn är Pördey hehe*

puss

2009-08-25 @ 22:09:54
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Josefine

Haha på håret? Ne min kamera är urladdad och jag är lite för slö för att ordna det. hehe

Haha Pördeeyy?? Kärt barn har många namn som sagt. ; )

2009-08-26 @ 10:05:46
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0