Hurtbulley och biljard

Visst, jag kom inte upp kl 8 idag för att hinna med alla min bekymmer eller ärenden, men jag försökte verkligen få tag i skolan. Men det faktum att deras växel tutar upptaget( ska en växel göra det) plus att min mobil lägger av titt som tätt, gjorde det inte lätt!
Men jag hann springa en runda på stan och fixa en hel del, OCH!! Jag var ute och gick/sprang innan i en timma. SÅÅÅÅ UNDERBART SKÖÖÖNT!!!!!!!!! Jisses vad min kondition inte alls infinner sig hos mig, verkligen INTE! Detta ska minsann göras oftare. Igår var jag ute en promenix också. Nu är det bara resten som ska till, så kan min ångest helt försvinna.

Kom precis hem från en runda biljard med Nitan.Hahaha jaa, jag var väl ingen superhöjdare, men fick iaf vinna en gång, av tre; ) Revanch på ons!
Nu blir det film och onyttigheter med Pördey, Ragnar eller This is the Leif

Kommentarer
Postat av: Faster

Har du funderingar på att börja plugga?

Ska vi dejta nån dag? =))))

puss

2009-08-25 @ 09:08:06
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Josefine

Jag skulle ha börjat förra veckan, men det blev väl lite problem. Och nu är det nästan omöjligt att få tag på lärare osv, men det klrara jag;)

Jaaa Verkligen = )Nästa vecka är jag ledig jättemkt!!Vi får faktiskt höras av = )

2009-08-25 @ 16:22:15
URL: http://superjosefine.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0