Svininfluensan eller någon annan influensa?This is the Leif

Sedan början av sommaren har jag sprungit omkrng med kliande röda ögon titt som tätt. Till en början var det väl den hemska polenbacillen som var misstänkt, men jag börjar faktiskt ana någon annan elak bacill. Kan svininfluensan sätta sig i ögat för att sedan klättra upp till hjärnan? Jag har nämligen ont i vänster hjärnhalva...Vad annars skulle det bero på?

I sommar...Förövrigt...? Jaa, jag var och spelade minigolf ett par dagar efter midsommar, men en kille. Niclas, Ragnar, Leif, ...This is the Leif, Kapten Rödskägg...Kärt barn har många namn och kärt är va det är. Jag är faktiskt väldigt tyckig omig , kan liksom inte redigt låta honom vara. Snuffsas och pussas...Då är man väl kär antar jag...Antar JAG. Härligt!

Annars har det hänt kanon mkt över sommar eller något. Har bestämmt mig att jag måste ta tag i träningen, som så många gånger innan, men det bestämmde jag idag. Så det är ju ingen broska!

På återsseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0