Michael Nystås<3 The Playtones

Jag är med på Michael Nystås blogg. Det tycker jag är kul! Plus att som ni ser på bilden, är det skyltar med "The Playtones" plus min "pappa(Svannte med tre N) är bäst"-skylt.=) Hela två gånger är den bilden med på Michael Nystås blogg, han som för övrigt trillade av stolen av The Playtones Fairytale! Det förstår jag att han gjorde. Roligt Michael!

Detta är helt otroligt rioligt! Tack för ert stöd, alla ni som röstade! Jag är så glad och jag tror faktiskt det är en piss i nilen, en fis i universum mot vad grabbarna är! Nu längtar jag efter Pappa och krama om honom, en grattis-kram, för jag kunde inte vara med och fira igår.
Pappa är bäst! Jag älskar dig! Din Pussgurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0