a bad updater

har haft lite halvfull rulle av att umgås. därför har jag varit lite halvkass på uppdatera. Igår hade jag en enormt  trevlig fika med Raz the Az. Mums med en stoor chokladkaffe och en supereftermiddag fylld med sjukt mycket skratt.  Sedan sprang vi en runda på stan, bara för att jag en en gång skulle trotsa mitt köpförbud och fynda lite mer tshirts och heta strumpor.
                                                       Raz på GGG


        
        
efter min fika träffade jag Nita, som INTE älskar att vara med på bild. Trist, men tillslut lyckades jag iaf.Mohaha

Jag rockar loss på mini Fendern.

 Sen proppade jag på choklad, som vanligt, innan det blec dags att gå hem

Nu har jaf tyvärr inte tid med detta längre då kvällen bjuder på storutgång och stor gallaj medHanneybun och nårra till! Livet leker och kalasar bra just nu.

Hej

Kommentarer
Postat av: fia.

josefine, awh. av alla fina ord som folk lämnar blir jag alltid absolut gladast när ni säger att ni skrattar, då känner jag att jag har lyckats, det värmer, tack !jag ska fortsätta men vill ibland ha bekräftelse och insperation ;)

supertack och jaa, fortsätt kommentera !

2009-02-05 @ 09:19:25
URL: http://dumfiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0