En ehhh...gårdagens?

Jisses, matchen var sjuuukt rolig! Vilka mål! Och vilken stämning! Jag är helt lyrisk och får rysprickar på hela kroppen av detta! Det är sååååå ROLIGT!   Nu är det måndag kvar och detta kommer gå vägen!
En anann topprolig sak med hokcey nu, är att NITA blev frälst. Hon var nog ungefär lika lyrisk som jag, och sitter antagligen i detta nu och över KHK ramsor för fulla muggar. Hörde dig minsann när jag gick i morse!

En annan från igår... VARFÖR gick INTE Velvet vidare??? Hon hade ju haft världens chans i eurovision! Molly Sanden?? Tjejen har defenitivt rösten att vara med att tävla, men LÅTEN????? Big no no no no !
Låten var en fruktansvärt tråkig ballad och jag måste säga att jag mår nästan lite illa när jag märker att många stannar kvar i schlagersveriga á la -någontint för år sedan. 
Något som också förstörde var minspelet och "flörtandet/lidandet" in i kameran som gjorde att jag inte alls förstod grejen med denna sång. Ska jag sammanfatta åsikten om låten med ett ord? Blää

Men givetvis, Grattis!

Kommentarer
Postat av: Faster

ah, det är bara för att kolla på snygga killar, som ni går på hockey hehehe

puss på näsan du lilla sockertopp =)))

2009-02-22 @ 21:06:58
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: jag

Hahaha, nja man kankse skulle kunna tro det, men eftersom dom har så mkt skydd syns dom ju inte. Tur att man vet hur dom ser ut ändå da;)

Ne men hockey är faktiskt roligt, har du aldrig varit på det?

Puss på dig med!

2009-02-22 @ 23:06:56
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0