Kloka ord fröken Sennerhall

Härom nyssens satt jag och disskuterade min o Nitas blivande bortgång. Inte från livet utan från Karlskrona. Vi har sakta och väldigt osäkert, men säkert, börjat smida små underbara  planer om att åka lite härifrån. Lite hit och lite dit, kanske man skulle kunna kalla det. Detta satt jag , som sagt, och disskuterade  nyss. Personen som är med mig och disskuterar erkänner litegrann att han älskar karlskrona och kanske lite vill stanna då.
"Det får man erkänna, det gör jag med ibland. särskillt på sommaren, men jag kan älska på avstånd också. Så jag hade tänkt o göra det, för att sedan älska lite närmare, kanske"

till svar på det fick jag "kloka ord fröken Sennerhall"
och jag håller med honom                                                                                                     
             
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0