Begränsa kaffedrikandet

Kan man begränsa kaffedrickandet till en - två koppar om dagen? Jag har ju gått och blivit kaffeberoende nu, får en himla huvudvärk en bit in på dagen om jag inte fått i mig kaffe. Det är irriterande:/

Inga namn nämnda, och bloggen är för avskrivning, inte "smutskastning".Har en "nära vän", har börjat få mer och mer svårt för denna person.H*n härmar efter andra, är en berkräftelsehora, som det så fint heter! Alla människor har vi bra och dåliga sidor. Oftast kan man lära sig att leva med folks dåliga sidor. Men vad händer när man inte kan det, när man efter en lång tids vänskap börjar inse att personen inte längre är den som man tyckte så mycket om? En tidskrävande, egocentrisk idiot vill jag vara utan, iaf klarar mig utan. 
Det som gör det hela värre är väl att h*n är så fruktansvärt osäker på sig själv! Det är ju synd stackaren ju. Jag borde ju egentligen spendera min tid på att finnas där för **, ömka lite, tycka synd om, säga hur fin h*n ser ut i dom o dom kläderna... Men sånt har aldrig legat för mig. Jag mjäkar inte med folk. Gillar jag inte dom så gillar jag inte dom, det finns inte så mycket att göra åt mitt sätt att hantera sånt. Jag tänker inte sluta.
Starkast överlever. Haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0