Dilemma

Jag är ju inget träningafreak så... Skulle kanske vilja vara och ett tappert försök var väl att inskaffa ett träningskort. Det kostar 300:-/mån. Vilket inte är så mycket. Detta införskaffades i dec 2007. Och har kankse använts ca 20 25 gånger? Kan vara dnutteplutt mer. Men jag har så svårt att ta mig ner till gymmet. Var sjuk i tre fyra veckor i höstats. då sjönk inspirationen totalt.  Nu är dilemmat, jag ska börja dansa och gillar att vara ute och gå, plus att jag har införskaffat mig stiptease DVD(sjukroligt!), behöver man då ett gymkort? Eller ett kort som bara ligger i plånboken och kostar pengar?

 Iofs tycker jag om att ha valmöjligheten att gå dit, men jag väljer ju ändå att inte göra det. Jag tycker det är skönt när jag väl är där, men jag är ju aldrig där. Jag ska ju börja dansa igen(har gjort i stort sett hela mitt liv) och DET är träning! På alla sätt och vis. Plust att jag då har min fantastiska DVD. Kanon träning där med. 
 Jag ska säga upp kortet! Tack för hjälpen med dilemmat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja

2009-01-18 @ 16:04:06
Postat av: Jag

Varför vill det ionte fungera??

2009-01-18 @ 16:41:16
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0