hackas sönder over and over

Kotta och jag tog oss en spontanfika på waynes eftr en liten dejt med halva stans reakläder. Det införskaffade köpförbud jag nyss hittat på existerade ungefär fem minuter. Om ens det var livslängden på det! Efter mina heta lackleggings och min nya svarta oversize tröja/klänning hittade jag... En väska, hantlar och självklart säkert en sak till som kostade så liiite pengar så det knappt märks. "många bäckar små"- har aldrig varit ett motto för mig. Bara när den 20e infaller sig, då brukar orden klinga lite smått i huvudet på mig. Men dom glömms bort lika snabbt igen. Pengar är ju till för livet. Och livet är nu! La vida es ahora- det är mitt JossanMotto! Imorgon vet jag inte vad som händer.  Jag kan vara död ( hemska tanke) och pengarna gått till spillo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0