Money money money

Nu har jobbet dragit igång igen,känns faktiskt helt ok! Ska försöka ha inställningen och alltid göra det bästa av situationen. Hitta saker att göra om det inte finns något att göra och vara nöjd när det finns att göra. Hmm...Förstod någon det där?

Helgen har varit kanon, lugn och skön lördag. Efter kalaset åkte mamma och jag ut till mormor och morfar och spelade spel till 4 på morgonen. Jag va inte allas trött dagen efter. Det höll väl i sig, inatt var jag vaken till 4 och vaknade 13.30 idag. Och ikväll måste jkag somna i tid eftersom jag ska upp och jobba imon! Tiidiiigt!

Hoppas jag får ut en bra lön denna månaden så jag kan köpa lite grejjer, nån kamera vill jag ha, sen är jag såååå needy med en ipod. Men sen e det massa andra saker pengar ska användas till!! Lite möbler och sådant. Men jag löser alltid det där=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0