Mumma kardemumma

Nu sitter jag på jobbet igen... Jag var ute igår, det var inte värt det. I ett sms skrev jag att jag hade haft en KANONkväll. Det var det inte. Eller både jo och nej. Idag är jag inte alls pigg! Men det är ju så ibland, smällar man får ta om man nu ska ligga på topp.
Sandra var snäll och hämtade en pizza till mig innan, ooohhhh vad goooott det var! Jag var så hungrig så jag kanppt visste vart jag skulle ta vägen. En veg.pizza m oliver, annanas, tomat, vitlök, mozzarellaost och färska champinioner. Den smakade toppen.

I helgen blir det nog lugnt iaf, ska ju jobba. Maskerad lockar ju faktiskt, men vill inte sitta på jobbet och inte må bra. Man kan ju givetvis ta det lugnt. Men det är ju inte så himla skoj att gå ut i denna stan så ofta. Bara ibland...Det är mer än en månad sen jag hade riktigt kul ute. Tjejernas och min "fantastiska onsdag"! Ohh vad jag vill tillbaka dit.=)

Vill ha vill ha vill ha en kamera!!! vill ha bilder till bloggen!! Hittar någon en kamera, kan inte du snälla ge mig den då?? Du kan få en puss på kinden!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0