tick tack/tic tac

Nu är det två timmar kvar till utång. Nita o Jag, eller iaf jag, har de senaste timmarna  desperat letat efter bil, för att kunna ta oss till Eringbodabrunn och kvällens utsålda konsert med Lars Kristerz och Scotts . Detta utan någon större framgång. Därför kommer kosan styras till nivå inom två timmar för att där sönderköpa öl öl öl och skaka rumpan lite. Kommer förmodligen dra en sväng förbi STATT också.

Måste även meddela att killarna i banden(dansbanden, de där uppe) är vääääldigt trevliga. Dom svängde förbi mitt jobb en runda innan idag. Säkert bara för att hälsa på mig, o ha någonstanns att dricka kaffe o vatten medans dom inväntade spelningen inne på gallerian. Iaf, jag är, ännu en gång, såld på DANSBAND!
Och för detta tackar jag storhjärtat DANSBANDSKAMPEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0