Vad ska jag skriva här?

Nu har jag betsämmt mig, jag kan få köpa ETT par vårskor, om jag verkligen hittar ett par jag ÄLSKAR(vilket inte burkar vara svårt). Annars är det bara en kamera, och lite möbler. Sen ska jag spara denna månaden. Flytt till egen lägenhet om en och en halv månad.=)

Annars sitter jag här och försöker hålla mig från att ta en rostad macka. ska försöka blir sådär nyttig nu; )  Just nu är det ingen fara med formen eller kroppen, men jag är lite rädd för hur det kommer bli. Har ju hört då att när man blir över 25, då kan man inte äta som man kan nu, och jag vill inte bli tjock!  Dessutom är det ju lättare att hålla sig i form om man tränar, så det ska jag faseiken lägga menken till och göra nu med!

På onsdag åker jag till pappa efter jobbet och försöker mig på en ny header. En fiin header förhoppningsvis!; ) Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0