frälst

När jag var liten skulle jag absolut INTE gifta mig, jag skulle inte ha barn eller familj, utan jag skulle klara mig helt på egen hand...Kanske alltid bo med mamma och pappa. Men absolut inte bilda egen familj...
Nu är det självklart jag vill det. Efter två långa förhållanden har jag kanske blivit "förhållande"-typen? Innan har det mest varit intressant i en två månader och inte mycket längre. Nu sitter jag och kikar ringar och sånt tjaffs...Nej, givetvis har jag ingen just nu. Men det kommer väl. (jag skyller på vädret;) )
De senaste åren har jag faktiskt gått i tankar som, vilket hus man ska bo, vilken del ska man bo?Hur ska man ha det osv...
Folk tänker säkert att jag är knäpp nu, men jag är 22. Vem har aldrig tänkt något sånt då? Jag och Kirre vart tillsammans i 3,5 år. Inte konstigt om jag funderade på hur det skulle vara sen.
Så nu sitter jag alltså här, singel och kollar ringar?
Jag är nog inte klok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0