Idag fyller jag år

Jag fyller 22 år... Jag känner ingen större skillnad...Fast man har väl slutat tro att det ska kännas nu. Ikväll ska jag ut och äta med Mamma, Pappa, Christl och Tot. Himla mysigt
Jag har verkligen världens BÄSTA familj. Hur många kan gå ut och äta med mamma och pappa och pappas fru och barn?? Jag har det så bra att min mamma t  o m snyltar Tot ibland. Hon tycker att det är lite hennes också, eftersom det är min lillebror.
Det stod ingen Dodge Charger på parkeringen med en rosett runt i morse, jag tror den kankse kommer nästa sommar ist.
Igår hade jag en härlig utekväll med Polly... mådde inte så bra idag när jag vaknade, berodde faktiskt INTE på öl. Vet inte vad det var, men nu är det bättre.
Nu ska jag forsätta jobba...Tänkte bara uppdatera er om en 22-årings tankar

Ha en bra födelsedag allihop...Det ska jag

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!

2009-06-11 @ 12:59:39
URL: http://lejhk.blogspot.com
Postat av: Faster

Grattiskram på födelsedan sötaste brorsdottern =)

Hoppas du får en riktigt fin dag!!

Men hallåååå....... vad dåligt att det inte stod en Dodge och väntade på dig i morse =))))))

puss

2009-06-11 @ 14:53:44
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0