Dator dator hos mamma är

Ja, det blir ju inte redigt en äkta blogg detta. Jag skriver ju knappt aldrig. För jag ahr ingen datta hemma. Den är hos mamma och väntar på att bli tömd och förnyad så den ska kunna hjälpa mig med mina bravader!
Men jag får helt enkelt uppdatera från jobbet, med endast text,

Jag har haft en väldigt trevlig vecka som inneburit matlagning, spelande hit och dit, bakande hit och dit. Har sedan i lördags hunnit slängá ihop bananpaj, ne*erbollar(som inte innebär något rastistisk, man kan ju se det som en hyllning efter som det är så attsikens gott), och två kladdkakor. Jag kanske ska bara glad att jag inte fått min/mammas bakmaskin till mitt nya hem än. Kanske hade det ploppat bullar, bröd och kakor av alla dess slag genom fönster och ett och annat!?
I ons väcktes jag av oväntat besök. Innebar ganska mycket trevligheter och en och en annan otrevlighet. Men det kan jag bortse från.
Jag har även hunnit med och ha diverse första besökare i lägenheten och fått en och annan trevlig present. Presenter gillar mig ganska mycket.
Har även hunnit göra något så vuxet och betalat hemförsäkring, olyksfallsförsäkring och en och en annan slant till Akassan. Ingen sa att det var dyrt att bli vuxen.
Framtidsplaner har regnat ner över mitt såta huvud den senaste veckan och jag känner mig lycklig och sprallig när jag tänker på det.

Livet är bra allt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0