Give me mooooore

Jag är så trött på mig själv och min bloggtorka. Trött på att publicera samma bild gång på gång! Och hur trötta kan inte ni vara. SKÄRPNING FRÖKEN SENNERHALL!
Jag är trött på ensamlivet, så snart får jag två katter. Myysigt. Ska säkra fönstrena så min fina lampa inte åker i golvet. Då blir jag arger.
Det känns som alla lagt livet på hyllan ett tag. För bara en liten stund sen vart det slit och släng omkring så mycket och nu helt plötsligt händer inte alls särskillt mkt. Jag har helt enketl för många bollar i luften. Precis som alla säger till mig. Får coola ner lite; )

Jag sitter här med FLÅÅÅÅTTITT hår... härligt groose! Isch! Vaknade 7.15 idag Linn ringde och undrade om jag var på G till jobbet...What!!?? Jag skulle ju jobba kväll??! NEpp började sju. Det var bara slänga lite vatten på kroppen och hoppa i trosorna och kuta till jobbet. Tur att jag jobbar bakom disk så ingen ser att jag sitter här naken; )
Längtar hem till duschen nu! Längtar till snart när jag kan få mina katter! = )

Ett annat litet LYX är att jag fått en liten bebiskusin till! Moster med ungarna har fått en till på armen. Hur kanon som helst!! <3

Kommentarer
Postat av: Faster

Tänkte faktiskt på din moster härom dagen... kom inte riktigt ihåg när det skulle vara dags.... men ser nu att du har fått en ny liten kusin. Hälsa alla o gratta =)... förresten..... vad bidde det?? En ny liten tjeja? =))))

puss

2009-05-04 @ 15:13:58
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Pappa

Katter! Då blir det hårbollar och damsugning varje dag, vilket kan vara bra eftersom det blir städat varje dag.

puss på dig ditt åderbrock.

2009-05-06 @ 16:50:21
URL: http://svannte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0