Bunkra upp/Copywrite

Jag har en väldigt bra idé, om jag får säga det själv. Jag ska bunkra upp. Med allt möjligt fram tills den 1:a DEC!!!

Jag ska köpa massa GOD choklad på Elit choklad, massa goda chips, dippa, ferraribilar, en stooorpåse med riktigt onyttigt E-produkt stoppat godis!!! Det ska bli sååååå GOTT!!!!!

Helgen när pappa ska spela i DANSBANDSKAMPEN ska jag festa loss ordentligt på godis...Ooohhhh.
Ingen i hela världen förstår hur jag mår och hur jag längtar. Både efter DANSBANDSKAPMEN och GODIS!!

©Josefine Sennerhall

Årets önskelista:

* Ed Hardy...Inte personen i fråga, men kläder/skor. Googla... Helt underbara saker.

* Naglar. (Alltså förlängning)

* Lämp (Förmodligen kommer mitt lämp gå ut innan jag tar mitt föbannade körkort, därför önskar jag mig det...Igen!)

* Kitchen Aid. Jag vill måste vill måste vill måste ha deras degblandargrej. Åååhhh vad den är fiin!! (En vit ska det vara)

* Tatuering. På SickBoys (Förlåt morfar, men jag kan inte låta bli. Men jag vet ju att du alltid älskar mig ändå=))

 





Kommentarer
Postat av: Faster

Bara nyttiga o bra saker =))...... o billiga ;)

puss o krya på dig darling

2009-10-28 @ 22:21:48
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0