Fan vad tiden går när man är vaken

Idag gick jag upp strax efter att Pördey gått till jobbet, runt 8:00 alltså. Efter att ha gått upp mellan 12 - 14 (de dagar jag inte jobbar 7 givetvis) så var det en liten prestation från min sida. Men dock inte så jobbigt som jag trodde jag skulle tycka. Så jag har druckit kaffe, ätit lite frukost och surfat runt lite. Nu är kl 11 och jag känner mig nästan stressad eftersom min jobbdag börjar 14.30 och jag inte gjort något speciellt fast jag gick upp 8! Det är alltså lika bra att sova bort dagarna, det händer ju ändå inget särskillt på dagen.

Man kan ju tycka att jag kunde gått ut och gått, gått ner och tränat, städat osv. Men en sak i taget tack.
Idag gick jag upp tidigt, imorgon eller en annan dag hittar jag på mer saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0