Fin blogg jag har:) :) :)

När jag får kommentarer som börjar: "Fin blogg du har:)", raderar jag dom illa kvikt. För de fortsätter ofta i stil med"- gå gärna in på min blogg och kolla in mina bilder" eller något i den stilen.

Jag avskyr när människor inte ens engagerar sig tillräckligt mycket för att ens läsa igenom ett inlägg, och kommetera om det JAG har skrivit, innan de försöker göra reklam för sin egna kassa blogg!! ( och JO jag tar min tid och läser igenom ett par inlägg!!)

Eller när folk skriver ett inlägg som börjar godmorgon/godnatt och det enda folk svarar är detsamma!!
Nee jag klarar mig utan sådana kommentarer! Som ni kanske ser.höhö*


Iaf, igår hade jag en kanontoppen kväll. Jag lagade kyckling, klyftpotatis och rödvinssås till mig, mamma och Pördey! Första gången jag gjorde rödvinssås och faen vad gott det blev !! japp, jag är alltid nöjd med mig själv, men lite extra just då; )
Sen gick jag, Mamma och Sandra och kollade på "bröllopsfotografen". Riktigt bra film!! Den var snyggt filmad, rolig hade bra manu allt allt allt vart bra med den!! OBS! detta är en SVENSK film. De brukar ju vara lite si och så

Idag ska jag och Sandra laga paj och mysa!! Sandra är min bästa vän, men vi hittar aldrig på något. Så nu ska vi bygga på vårat förhållande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0