Here we come...again

Idag var jag och Pördey och bokade en resa. Till ett varmt underbart land. Där ska vi sitta med paraplydrinkar på dagarna, äta någon god mat på kvällarna tillsammans med en massa öl. Sen ska vi dansa(jag),  skratta och bara vara. Det ska bli så häärligt!! Jag ser fram mot detta väldigt mycket. Vi har tagit ett sånt tillvalspaket, så det ingår bungy jump, fallskärmshoppning och surfar lektioner med. Fattar ni vilken under bar resa detta blir!!






Det ska då tilläggas att Pördey spelade på hästar idag, han vann INGENTING. Jag får alltså gå och låtsas om denna resan, ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Ma

Du är ju helt lost in space...

2009-10-11 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0