G O D I S -olagligt vad

Eftersom jag har ätit godis varje dag i säkert tre veckor mår min kropp fantastiskt bra. Egentligen tillhör det vanligheten med minst en STOR (jag köper inte vanligtvis ca 4 bitar av 4 sorter, utan kanske 44 bitar av 44 sorter, det måste ju räcka till frukost dagen efter också) godispåse i veckan. Så igår, efter en öl ( alltså på fyllan och villan) slog jag vad med Ella. 20 riksdaler ligger i potten. Om jag äter godis innan 1:a december tjänar Ella storkovan. Om jag däremot inte gör det, är det jag som tjänar storkovan. Svårt och hålla sig undan både godis och pengar. Men jag gillar inte att förlora.
Ella tänjde på gränserna lite dock (tyckte hon säkert)




* Jag får äta naturgodis(än så länge har jag dock inte hittat en enda naturgodisbit som smakar ferraribil?)
* Jag får "på sin höjd" äta popcorn (bussigt! gillar inte popcorn, det smakar damm)
* Jag får äta nötter, även jordnötter.

Som ni ser står varken lösgodis eller CHIPS med!!! Detta kommer bli ett helvete, och känner jag mig själv kommer det kanske ryka fram en chipspåse redan ikväll. " Se men inte röra", den har man ju hört förr.

Ev. vinnare betalar vinstskatt


Kommentarer
Postat av: ella

Bra jossan=) inget godis blir du rik=)

2009-09-16 @ 03:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0