Godmorgon

Jaha som i stort sett ALLA dagar denna veckan var jag förvånansvärt morgonpigg. Hurta upp kl 6 på morgonen, ut och gå, gör en brakfrukost till Pördey (vilken flickvän han skaffat sig), städar, tvättar, fixar bankärenden osv. Eller neee just det. Det var kanske mer min önskebild av mig själv (ibland är det svårt att skilja verklighet från dröm; ) ) Jag gick nyligen upp. Plockade in disk, sen satte jag mig här vi datorn, med kaffe i hand och väntar av tiden till jobbet. FAAAN Vad drygt det är att vara både morgontrött och dålig. Det blir lite som kaka på kaka. Vill få bort mit halsont, det är fasen vad drygt det är. Jag hade velat gå på bodypump i morse, men jag har hostat ihjäl mig inatt. Ja eller nästan ihjäl iaf.

Än så länge lever jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0