Fogar och ichias.

Nu är jag hemma från renovering. Jag har suttit på ett betonggolv och försökt pilla loss alla redan lösa "delar". Så det var mycket att resa sig och ställa iordning damsugaren, som inte var någon vanlig och enkel att flytta. NU har jag så ONT i ryggen (Fogar och ichias mer) så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Aj aj vad ont det gör. Jag som har så mycket att göra. Jag har inte tid med att ha ont och vila.
Men jag måste tänka på min kropp och Bebis.
Vad enkelt det vore att ha en redan renoverad lägenhet att flytta in i. Bara städa av och flytta in. Men jag ångrar inte en sekund att vi köpte denna lägenheten, för jag tor det är så mycket "svårare" att renovera en redan renoverad lägenhet, då känner man kanske nästan att det är onödigt. Förstår Ni? Nu får vi även göra precis som vi vill och känner. Vi hade tur att vi kom över denna lägenheten, jag tror det var ett riktigt kap!

Nu ska jag vila fötterna högt och sedan ta tag i minigarderoben och ugnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0