Härliga par

För lite mer än två månader sedan hade ju sverige bröllopsfeber! Jag som själv aldrig varit särskilt intresserad av kungahuset tidigare hade hur mycket feber som helst! Jag med många många andra grät mig igenom vigseln, tittade på "inför" och lite program om kungligheter!
Men anledningen är ju inte att alla kungligheter är särskilt intressanta, utan att Victoria och Daniel är så naturliga och jordnära. De är så upp över öronen kära att hon inte kan låt bli honom knappt en sekund.
Jag tycker det är så underbart att de visar det så öppet, fast de har den position de har!

Som jag sa til Niclas "Vi kan ju gifta oss med de två" ;) De är ju verkligen så fina mot varandra.



Bilden är tagen från kungabröllopet som var igår (?)


Denna klänningen tycker jag är så fin! Enkel och massa på samma gång! Så fint med tub.

Fler bilder finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0