Lördagsrenovering

Idag har jag varit med en svän i lägenheten, rensat undan lite...Känns så skönt att kunna vara med lite, ibland iallafall, då känner jag att vi hela tiden blir ett steg närmre.

Jag tog äntligen lite bilder:


Köket börjar komma på plats


Vet inte alls vad det är för hemska klistermärken som sitter på väggen, snyggt är det iallafall inte.


Älsklingen har gjort "allt själv", iallafalla ser det ju ut som det på denna bilden, " eller hur?" ;)


Du har i vilket fall varit jätteduktig, och jag är så stolt över dig!


Jag vill ju också vara med på ett hörn. Jag tänker inte ta åt mig äran för mer än val av kök här. Men visst ser jag riktigt duktig ut?


En snuskig matta som revs ut, snart ligger det är riktigt snyggt mörkt golv här!



Här ska lilla rulltis springa omkring senare. Jätteskönt med en stor och fin innergård.


Precis utanför balkongen. Jag längtar redan till nästa vår/sommar när man kommer kunna sitta här ute och äte frukost.

Nu blir det lite renoveringsfika!
Senare ikväll blir det bio, innan dess fredagstacos;) Blev så sugen på det igår!

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma och student!

Mysigt det ser ut =) Var är det den ligger?

2010-08-27 @ 09:50:10
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0