Något nytt...

Kl är snart 8:00. Jag är inte jättetrött, vad beror detta på? Inte på att jag gått och lagt mig i tid och fått sova utan kiss-"pauser" iaf;) Kan inte ens tänka mig hur det kommer vara närmre januari.
 Just nu steppar bebis loss lite extra där inne. Den tycker väl att den ska kompensera lite för de senaste dagarnas lugn...Känns alldeles fantastiskt och underbart! Jag är så kär i min putande mage, och lilla knytt där inne!

Jag vill även lägga in en liten kommentar här ang kön på Bebis. Det är inget vi kommer ta reda på i förväg, det får bli en liten överaskning när Bebis bestämmer sig för att komma ut till oss. Så om jag någon gång råkar skriva han/hon så är det alltså inget jag har någon aning om. (Jag råkar nämligen säga det titt som tätt)

Ha en kanon dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0